NUNO PINTO LEITE

NUNO PINTO LEITE

GENERALNI DIREKTOR | PepsiCo južna tržišta Centralne Evrope i Baltičke zemlje

Nuno ima skoro 20 godina iskustva u oblasti strategije, prodaje i marketinga. Svoju karijeru započeo je kao advokat krivičnog prava, međutim, njegova strast i radoznalost za strategijom doveli su ga do kompanija L’Oreal, Bain & Company i Amazon UK, gde je obavljao različite rukovodeće pozicije.

Kompaniji PepsiCo se pridružuje 2017. godine, kao menadžer za kanal tradicionalne prodaje u Ujedinjenom Kraljevstvu. Nakon 2 godine, pridružuje se poslovnoj jedinici Centralna Evropa kao DX (Demand Acceleration) menadžer i lider jednog od najbrže rastućih biznisa u Evropi – Baltičkog regiona.

Od 2021. godine, Nuno ima ključnu ulogu u upravljanju južnim tržištima Centralne Evrope i Baltičkim zemljama, gde se trudi da nastavi izvanrednu tradiciju poslovanja kompanije.

On se sa suprugom Marijom i četvoro dece preselio iz Londona u Beograd 2021. godine, a u međuvremenu je njegova porodica postala bogatija za još jednog člana.

 

PepsiCo


PepsiCo je američka multinacionalna korporacija za hranu, grickalice i pića sa sedištem u Harisonu, Njujork. Poslovanje PepsiCo-a obuhvata sve aspekte tržišta hrane i pića. On nadgleda proizvodnju, distribuciju i marketing svojih proizvoda. PepsiCo je formiran 1965. spajanjem Pepsi-Cola Company i Frito-Lay, Inc.

PepsiCo se od tada proširio sa svog istoimenog proizvoda Pepsi Cola na izuzetno raznolik asortiman brendova hrane i pića. Najveća i najnovija akvizicija bila je Pioneer Foods 2020. za 1,7 milijardi američkih dolara, a pre toga akvizicije kompanije Quaker Oats 2001. godine, koja je dodala brend Gatorade u Pepsi portfolio.

Potrošači u više od 200 zemalja širom sveta milijardu puta dnevno uživaju u PepsiCo proizvodima. Svojim portfoliom hrane i pića koji obuhvata Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, PepsiCo je ostvario više od 63 milijarde dolara neto prihoda u 2016. godini. PepsiCo portfolio obuhvata širok spektar hrane i pića, uključujući i 22 brenda koja pojedinačno generišu više od milijardu dolara na godišnjem nivou u maloprodaji.

Agenda