Jeremy Schwartz

Jeremy Schwartz

CEO
Pandora & Body Shop (L`Oreal, 2013-2018)

Bio je izvršni direktor The Body Shop, prve purpose-led kompanije na svetu, koju je osnovala Anita Roddick davne 1976. godine.

Kao CEO, Schwartz je 2015. krenuo u kreiranje nove "svrhe" za 21. vek. Njegova ambicija bila je da artikuliše zahteve kupaca kroz njihov angažman, kako bi ostvarili profit. Istovremeno, cilj je bio da The Body Shop postane najodrživija globalna kompanija na svetu.

Zacrtani cilj je postignut i što je još važnije, Schwartz je, kao izvršni direktor, usmerio poslovnu strategiju na inovativne proizvode (kao što je upotreba maksimum pet sastojaka u proizvodu, u poređenju sa uobičajenih 15 plus).

Takođe, bio je insipirator najveće marketinške peticije na svetu (prikupljeno je 8 miliona potpisa na globalnom nivou), koja je uručena u sedištu UN-a, zahtevajući zabranu testiranja kozmetike na životinjama na globalnom nivou - zauvek.

Do aprila 2019. Jeremy Schwartz, obavljao je funckiju generalnog direktora Pandore, najveće svetske draguljarske kompanije koja posluje u 90 zemalja, sa preko 2500 prodajnih objekata i 5000 nezavisnih zlatara.
Kao CEO L’Oreala u Velikoj Britaniji, zatim kao direktor inovacija za Evropu u Coca Coli, tokom čijeg je mandata napravljena Coca Cola Zero, i kao CEO u startapu Glorious sa liste ATM! Schwartz govori o mnogim primerima dobre prakse, primerima strategije poslovanja i brenda, kao i o angažovanju i animaciji zaposlenih.

Jeremy Schwartz nudi vrlo konkretne savete i iskustva o tome kako započeti kreiranje kvalitetnog biznis plana, kako mobilizovati organizaciju i ljude oko sebe.

 

 

Agenda

  • PREZENTACIJA
  • Jeremy Schwartz
    Board member Good Hemp (Braham & Murray)
    former CEO of Pandora & former CEO of Body Shop (L`Oreal, 2013-2018)