Rok Kvaternik

Rok Kvaternik

CEO
ERNST KLETT PUBLISHERS

Rok Kvaternik svoj prvi udžbenik objavljuje sa 17 godina, dok danas, sa 33 godine iskustva, postavlja visoke standarde svima koji su uključeni u obrazovno izdavaštvo.

Njegova inovativnost i vizionarstvo dokazuju da se tradicionalno izdavaštvo može razviti u digitalno i kombinovano, prateći svetske trendove razvoja i napretka društva, a samim tim ono zadovoljava potrebe današnjih nastavnika i učenika.

Klett je već tradicionalno dobitnik prestižnih nagrada za udžbenike, koje dodeljuju renomirane institucije poput najvećeg sajma na svetu – Sajma knjiga u Frankurtu, kao i mnogobrojnih lokalnih nagrada. Dobitnik je i nagrade za najbolji digitalni proizvod, te imajući to u vidu nastavlja sa intenzivnim ulaganjima i razvojem digitalnih izdanja kako za osnovnu tako i srednju školu. Svako nagrađeno izdanje predstavlja revoluciju svojim didaktičko-metodičkim pristupom, promovisanjem interdisciplinarnosti i bogatim digitalnim sadržajem, stavljajući istovremeno naglasak na razvoj kognitivnih veština i naučnog mišljenja, odnosno praktičnu primenu znanja, dok učeniku omogućava različite stilove učenja.

U Srbiji Izdavačka kuća Klett već godinama u osnovnim školama sprovodi akciju Čitalački maraton, koja je ocenjena kao društveno odgovorna aktivnost i podržana od strane Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, budući da promoviše čitanje kod mladih. Svake godine u ovoj akciji učenicima članovima čitalačkih klubova poklanja se 10.000 romana nagrađenih srpskih autora, u čijoj selekciji je prethodno učestvovalo više od 100 nastavnika srpskog jezika i književnosti.

Brzo prilagođavanje trenutnim dešavanjima odgovor je na nezavidnu situaciju u kojoj su se našli nastavnici posle zatvaranja škola i rada „na daljinu”, te je tako Klett u Srbiji omogućio besplatne digitalne udžbenike za 16.000 učenika prvih razreda gimnazija, dok je u toku vanrednog stanja platforma sa digitalnim udžbenicima za osnovnu školu bila otključana za sve nastavnike i učenike.

Obrazovanje je stub svakog društva i upravo zato su inovacije, konstantni razvoj i ulaganja od ključnog značaja.

Grupacija Klett u Srbiji povezuje tri brenda (Klett, Novi Logos i Freska), ima 128 zaposlenih talentovanih ljudi koji žive i rade u Srbiji i više od 1000 saradnika (domaćih autora, recenzenata, ilustratora, programera, dizajnera, lektora) na oko 800 štampanih i digitalnih projekata godišnje.

Agenda

  • GOLD SPONSOR
  • Razvoj kvaliteta obrazovanja kroz inovativne didaktičko-metodičke pristupe

    Rok Kvaternik
    CEO

    Ernst Klett Publishers
    Region Eastern Europe & Baltics