Stvaranje šampiona:
Kako je vrhunski sport postao ujedno i vrhunski biznis?
Miodrag Miško Ražnatović
CEO, Beobasket
Ove godine Nikola Jokić po drugi put je izabran za MVP - najboljeg košarkaša NBA, najjače košarkaške lige sveta, dok je Vasilije Micić proglašen za MVP-a Evrolige, najprestižnijeg košarkaškog tamičenja u Evropi. Zajedničko im je i što je put njihovog uspeha u velikoj meri trasirao Miodrag Miško Ražnatović, predsednik, izvršni direktor i osnivač agencije BeoBasket. Jedan je od najuglednijih i najuticajnijih košarkaških agenata u čitavoj industriji, predstavlja mnoge od najplaćenijih košarkaških zvezda današnjice, Nikolu Jokića, Vasilija Micića, Bobana Marjanovića, Darija Šarića, Ivicu Zupca, Gogu Bitadzea, Brendona Dejvisa, Kajla Hajnsa, Vladimira Lučića, Jana Veselog, Nemanju Bjelicu, Marka Gudurića, Nemanju Nedovića, Antu Žižića… ali je i vrhunske trenere Ergina Atamana, Sašu Obradovića, Dejana Radonjića, Nevena Spahiju, Dejana Milojevića… U poslednjoj sezoni Evrolige 2021/22, njegov BeoBasket zastupao je čak 52 igrača. Kako se prave šampioni? Šta su pretpostavke uspeha, kako u sportu, tako i u biznisu? Kako je vrhunski sport postao ujedno i vrhunski biznis? Na čemu bazira svoj biznis model? Kako nadmašiti konkurenciju?
razgovara: Milan Ćulibrk, NIN
Privreda na prvom mestu
Mihailo Vesović, direktor Sektora za strateške analize, usluge i internacionalizaciju
Privredna komora Srbije
Kako je slovenačka firma osvojila svet:
put do vodeće svetske korporacije u oblasti zelenih automobilskih i industrijskih tehnologija
Hidria je jedna od vodećih svetskih korporacija u oblasti automobilskih i industrijskih tehnologija. Osnovana 1953. u Tolminu u Sloveniji, kompanija se u početku bavila proizvodnjom auto delova, nakon čega je proširila poslovanje i ušla na nemačko, američko i kinesko tržište. Kompanija je nosilac titule za 2013. godinu za najinovativniju kompaniju u Evropi, kao i nagrade asocijacije CLEPA za najbolju inovaciju u kategoriji Zelenih tehnologija.
Proizvode prodaje u 55 zemalja širom sveta, sa glavnim klijentima u Nemačkoj, Mađarskoj, Francuskoj, Velikoj Britaniji, Italiji, na azijskom i američkom tržištu, kao i u Sloveniji. Globalno prisustvo jača kroz svoje kompanije u Sloveniji, Nemačkoj, Mađarskoj, SAD i Kini.
Iztok Seljak
CEO, Hidria (Slovenija)
razgovara: Milan Ćulibrk, NIN